Манчестер Јунајтед

Со неговото наследство вкоренето во првото откритие на маслото од Тексас во 1901 година, сега веќе глобалните масла за подмачкување и дистинктивното портокалово лого ќе бидат прикажани на дигиталните периметарски екрани на клубот за време на натпреварите од Премиер Лигата, ФА Купот и Лига Купот на Олд Трафорд.
Договорот ќе овозможи на компанијата Gulf Oil International, да ја запознае светското семејство на обожаватели на Јунајтед, вклучувајќи ги и 325 милиони следбеници во Азија, кои Gulf ги гледа како главен фокус со силно присуство во Индија, Кина, Средниот Исток и Индонезија.Директорот на Манчестер Јунајтед Ричард Арнолд изјави: “Gulf Oil International веќе има значително искуство во спортот и со нетрпение очекуваме да работиме со нив за да го прошириме тоа во фудбалот. Преку ова партнерство, ние ќе продолжиме со нашата посветеност да стигнеме до нашите фанови ширум светот, особено во Азија “.

Заменик-претседателот на Gulf Oil International Франк Рутен изјави: “Gulf се смета за бренд во круговите на мотоспортот, но ова е навистина возбудлива можност за Gulf да се прошири надвор од нашите спонзорства во мото спортот и да застане на глобалната сцена – покажувајќи ги амбициите и аспирациите за раст на брендот. Ова партнерство со Манчестер Јунајтед, најголемото фудбалско име на светот, ги обединува двата брендови со неверојатна традиција да ги слушнат желбите на своите клиенти – навивачите во случајот на Манчестер Јунајтед”.